Alla inlägg under september 2010

Av Jonna Stefanius - 30 september 2010 22:05

vart är du?!


prata med mig , snälla?!




:'(

Av Jonna Stefanius - 30 september 2010 19:22

jaha , nu är man mätt & belåten
vi åt hamburgare & pommes ikväll :)
haha


inte bra & äta det när man äter Bio-T

..

men dock så glömmer jag bort dom hela tiden. -.-'


Bio-T = bantningspiller


jävla thompa mobbar hela tiden mig , han ba : DU ÄR GRAVID å blablabla.

så jag beslöt mig och fråga Caiza om gravtest om hon kunde beställa såna åt mig , eftersom jag inte kan beställa nå från nätet?! .

Men så sa hon att hon hade såna hemma , så jag fick köpa 7 st för 50 kr..

Tacktack :P

inte för att jag tror att jag är gravid , men bara för att vara på säkra sidan :)


ha , vet ni , idag har jag haft 40 läsare!
TACKAR ;) :D


nu ska jag försöka få babe med mig till Ica för att köpa EnergiDricka ;) <3

ha de bra allihopa
/
JonnaStefanius

Av Jonna Stefanius - 30 september 2010 15:30

jaha , en ny dag - nya tag


dagens ord - ' tänk positivt!


haft en fruktansvärd ångest  , angående de som hände då ,

men. fick ett samtal idag , och människan i fråga sa: Jonna , du behöver absolut inte ha dåligt samvete , de du gjorde var bra.. & jag fick höra hur allt är.

det är upp & ner , men det kommer gå uppåt , de vet jag , allt kommer bli bra , allt löser sig , ALLTID..


och jag vet hur DU känner dig , Du känner dig sviken .. jag förstår exakt..

men snart kommer du förstå att jag/vi gjorde det för att vi bryr oss om dig!


så att nu ska jag bearbeta min ångest & och tänka Positivt..
och tänka att allt löser sig & att de kommer en dag när du börjar prata med mig , och du har förlåtit mig .



dagens låt - Phil Collins - You'll be in my heart

I will protect you
from all around you
I will be here

__________


nej nu ska jag ska vara social mot baby .

Tack Fredric , för att du finns <3


Hade bra
o ta hand om dig & dina nära och kära

Jonna Stefanius



Av Jonna Stefanius - 30 september 2010 02:29

hejsan hoppsan, slänger upp lite bilder som jag har tagit med min Nikon D3000 :)
& jag vill ha DIN åsikt om bilderna.. jag vill veta vad just DU tycker om mina bilder :) om fotograf karriär är något för mig elr inte.

Dock min dröm & bli fotograf , men iaf :P

obs. alla mina bilder är oredigerade , förutom bilden på mig. :)


första bilden är iaf på min älskade pojkvän Fredric :)

så att Enjoy & glöm inte bort o berätta för mig vad DU tycker om mina bilder :)


   


           

Av Jonna Stefanius - 30 september 2010 00:20

olive you ;) <3

helt kär i den låten ^^


just nu , sitter jag & baby med varsin laptop & datanördar x)

vilket kärlekspar va ? ;)

haha..


hörrni , hjälp mig .. ge mig tips på hur min blogg , kan bli en bra blogg?




ne nu ska jag ut och röka & sen vette fan :p

men de märker man ,


hade bra :)
/
Jonna Stefanius

Av Jonna Stefanius - 29 september 2010 23:31

hejsan hoppsan

idag vaknade man av att mister thompa & mister janne väckte mig & baby..

vid kl 11.. och vi somna vid ca 5 på morgonen.. haha inte tillräckligt med sömn till mig iaf :P haha..


idag har man inte gjort så mkt , förutom att ha städat hela lägenheten med baby.. :)
å vart till apoteket & hämtat baby's mediciner.. :P så han kanske blir frisk nångång från sin hemska hosta..


altså.. åh jag tänker mycket på det som hände i förrgår..

och jag hoppas att du snart förstår att jag bara vill dig väl! <3


ja jag mår förjävligt för att jag inte sa som det var , men hade jag sagt det hade du ALDRIG följt med.. eller?

förlåt , men jag ville bara ditt bästa!


_________________________

nu har jag fått de skrivet oxå..

nu ska jag leta efter filmer o sen mysa med älsk & komma på andra tankar..

är så glad att jag har min älskade Fredric.. <3

Du är det bästa , det vet du va ? :) <3



ha de bra
o ta hand om dig & dina nära & kära.

/

Jonna Stefanius

<3

Av Jonna Stefanius - 28 september 2010 18:27

kl är halv 7 på kvällen. vaknade vid 5.

somnade vid ca 10:30 imorse.


vart runt halva sverige känns det som.

känner mig hemsk , men det var det enda rätta att göra.

vet att du hatar mig nu , å jag förstår det,. .

men.. en dag kommer du nog tacka mig/oss och förstå att vi inte vill att någonting ska hända dig & att vi bara vill dit bästa!


så nu har jag fått det sagt/skrivet.

nu ska jag nog göra mig ordning & försöka få med baby till Ica för jag vill ha energidrickor ;)


ha det bra , du som läser min blogg
och ta hand om dig & dina nära och kära.

massa kramar.

Jonna Stefanius.

''



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards