Direktlänk till inlägg 10 oktober 2010

tionde i tionde tvåtusentio

Av Jonna Stefanius - 10 oktober 2010 00:05

idag är det 10-10-10..

den du ;)



hmm i miss 2 gf..

Jönnää & Jönnääh



vaknade halv tolv idag av att jag drömde om att Zombisar (stavning?)

jagade mig.. xD

vid 1-2 messade Jossi och frågade om hon fick komma över :D
å så kom hon över med vovvarna :D


å så bjöd hon på mat..

så vi har haft en Tacodag & Filmkväll idag ..

Massa trevligt & roligt! :)


nu är kl lite över tolv..

å om ett par timmar ska jag, Sanna & Morris åka & hämta babe & Nicklas :)

Jeei my babe is coming home <3 :D


i've missed him alot! <3

even though he was only gone almost 2 days ^^


haha.. nej min engelska suger..

xD


nee nu ska jag spela lite GHIII

tills vi ska åka..

men hade bra!

å nu slänger jag upp en bild från Tjejkvällen igår ^^hihi  


hoppas ni har haft en braig helg!


Fredric , i love you <3



///
Jonna Stefanius

 
 
Jonna

Jonna

10 oktober 2010 11:50

Jag saknar dig oxå , du får komma till etuna nån dag :)

http://www.nattstad.se/Jonnah

Jonna Stefanius

10 oktober 2010 13:54

:D absolut

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonna Stefanius - 2 mars 2011 13:20

hejsan! jävlar har int skrivit blogg på as länge :P   hmm.. vad har hänt sen sist jag bloggade? Fredric & jag ska bli föräldrar i juli månad :)   vi har vart på ul å fått se våra lilla ögonsten å fyfaan vilken upplevelse! :D <3 ge mi...

Av Jonna Stefanius - 22 oktober 2010 00:32

Nickelback -"Photograph" Look at this photograph Everytime I do it makes me laugh How did our eyes get so red And what the hell is on Joey's head And this is where I grew up I think the present owner fixed it up I never knew we'd ev...

Av Jonna Stefanius - 19 oktober 2010 10:18

god morgon på er. sovit ca en halvtimme.. å inge sova blir de än på ett tag heller. för babe ska till läkaren kl 11.. så att vi ska snart börja traska ditåt..   haha vet ni ? :) nu har jag & Fredric varit tsm i 10 månader :)känns helt U...

Av Jonna Stefanius - 15 oktober 2010 22:26


jag har klippt mig..!eller ja Caiza ha klippt mig ^^Taacktaaack ^^   syns det att jag har klippt mig ? :D ...

Av Jonna Stefanius - 14 oktober 2010 16:00

alla har braiga dagar & alla har dåliga dagar.. så är det bara.   vissa har starkare pshyke än andra och vissa har svagare. thats it liksom.   jag är nånstans mitt i mellan.   ibland kan jag låta bli och tänka på allt som gör ont men ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards