Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Jonna Stefanius - 2 mars 2011 13:20

hejsan!

jävlar har int skrivit blogg på as länge :P


hmm.. vad har hänt sen sist jag bloggade?

Fredric & jag ska bli föräldrar i juli månad :)


vi har vart på ul å fått se våra lilla ögonsten å fyfaan vilken upplevelse! :D <3

ge mig juli månad nu?! <3


är i vecka 21 nu :)

har börjat känna av bebben lite :P

hihi så spännande allt är :)

vi har inhandlat kläder , spjälsäng , gåstol , matstol å lite små prylar

så det som fattas är Vagn + skötbord plus ännu mer småprylar.. :P


menmen de är ju ett tag kvar så vi hinner fixa allt innan våran älskade bebis kommer :)


har alltid sagt blir jag nånsin gravid tänker jag faan inte ha mamma kläder.. :P

menmen så fel jag hade ^^  när jag går på stan så det enda ja letar efter är saker till bebben eller mamma kläder hahah (a)

tänkte faktiskt idag försöka våga ha på mej mamma kläder offentligt :P

är inte så mkt för o ha såna kläder för jag är mjukisbyxor typen :P



jag har börja vara i Etuna på vardagarna pga av praktik på familjecentralen i skiftinge :P så jag är hos babe på helgerna :p


känns väl sisådär :P

ganska tråkigt o va i etuna. :p

finns int så mkt å göra.


ah justja! min kamera är på lagning..

den gick sönder

så nu sitter jag o väntar på ett sms hej din kamera äär lagad kom å hämta den :P

men sen när jag har fått tibax den fyfaan vad jag ska fota sen! :)


hehe ja, de va de ja orkade skriva den här ggn :P

men haare bra allihopa :P

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards